Sunday, December 6, 2009

Buta....!

Hahahah... Tajuk blog aku kali nie pelik sikit kan... Actually, pagi tadi, mak aku suruh pergi pasar.. Aku cabut la cermin mata aku.. Kemudian.... PATAH!! Hooo.. Cermin mata aku patah.... Aku terpaksa la gi pasar ngan adik aku.. Teraba-raba aku cari barang.. Pastu, tengah hari aku kena pergi kedai.. Sekali lagi aku teraba-raba.. Maklumlah aku rabun teruk jugak.. Tapi belum sampai kronik lagi ye... =) Orang kat kedai pun pelik.. Hahahah.. Adik aku yang tolong carikan barang... Heheheh... =D Petang tadi dalam kol 3 mak aku ajak aku gi kedai cermin mata... Hahahah.. Abang kat kedai tuh kenal sangat muka aku... Then, aku check power ngan dia.. Hahahahah.. Power aku naik... nampaknyer kena la wat cermin mata baru.. Teruk btul aku.. Power asik naik je...! Lama2 buta la aku... Tak sempat aku nak naik pelamin... Heheheh... Ape2 pun, aku amik UKKM Selasa nie.. Aduhai.. Abang tu cakap tak confirm boleh siap Isnin.. Tapi dia cakap, kalau tak siap dia buatkan cermin mata baru yang murah cikit guna kanta lama aku.. Terimas bang.. Jasamu akan ku kenang...! =)

Frankly speaking, aku tak bape nampak ape yang aku taip nie.. Aku terpaksa cium sikit skrin laptop nie(takde la sampai cam tuh!) =D Seksa jugak kan tak pakai cermin mata nie.. Huh!! Pedih mata!! Nak tengok tv pun terkebil-kebil.. Sedih ar.. Haih..! Dah nama pun rabun, rabun je la... Heheheh.. Ape2 pun, korang doakan la aku supaya boleh jawab soalan UKKM nanti.. Bila pikir2 kan balik, seram sejuk jugak.. Heheheh... Dia tanya ape ek?? Ish...! Harap2 boleh jawab.. Actually aku pun tak prepare sangat.. Haih! Dah nama pun budak malas.. Sekali ketuk baru nak gerak.. Kalau tak kena ketuk, tak gerak... Ape2 lah Naurah.. Kau tu tak tekun! Cuba jadi macam akak kau...! Erkk...! =(

Erm.. Masa tu aku ada gi Kelantan.. Sepupu aku kawin.. Cantik siot bini dia.. Jeles aku.. Hahahah.. Takde maknanye aku nak jeles... Sori aku tak sempat nak citer tentang tu.. Aku janji nanti aku citer kat korang... Best giler...! Hampir2 jadi mangsa banjir..! Hahahah... =D

Ok lah korang.. Mata aku dah pedih tahap gaban dah nie... Sori dah lama tak update... Mengalami penyakit kemalasa yang kronik... Tak jumpa lagi ubat dia... Heheheh... Ok lah.. Bubye...!

Salam,
ARA BORAH

p/s : Selamat Pengantin Baru kepada my lovely cousin, Shahrul...!(Betul ke gini ejaan nama dia?? Ke Syahrul?? Erk..! Ape2 lah!)

No comments: