Tuesday, December 8, 2009

Ouh...! UKKM!! =(

Assalamualaikum semua.. Heheheh.. Actually aku baru abis UKKM.. Kol 12 tadi... Hahahah.. Aku amik kat MRSM Batu Pahat.. Lawa siot maktab tuh... Menyesal tak pilih.. Heheheh.. Ramai jugak yang amik kat situ.. Ramai yang datang dari Kluang, Kota Tinggi and Selangor pun ada!! Jauh tuh... Ape2 pun yang aku tak sangka, aku jumpa Syafiq kat sana.. Peh...! Buat bodoh je bila terserempak.. Maklumlah, dia dengan mak dia.... Segan ar tuh.. =P Tapi dia ada tegur gak masa kat sana.. Berbual jap ngan dia... Dia kata, semua mak dia buatkan.. Dia tak tahu ape2 pun.. Dia ikut jer.. Sengal betul dia tuh.. Betul2 anak mak.. =D Malangnye, aku tak sama pusat ngan dia.. Dia kat Open Library.. Aku lak kat Makmal Bitara.. Aircond seh... Sebab tu la otak aku beku.. Susah nak jawab(padahal tak ulang kaji =P) Heheheheh...

Urgh...! Soalan nye... Mak aih...! Susahnya... Lebih2 lagi Matematik.. Adoi!! Betul2 perah otak aku.. Sampai dah kering kontang dah...! Masa dah la tak cukup.. Bila masa dah abis, aku tengok semua tekan mouse tu cepat2.. Ape lagi kalau bukan hentam.. Heheheh... Aku pun join the club jugak.. Klakar betul.. Semua tak toleh kiri kanan.. Hahahah.. Bila pikir2 balik, kelakar jugak... =D Tapi bila jawab Sains, Alhamdulillah... Soalan2 nyer kira soalan yang boleh tahan la.. Tapi aku boleh jawab.. Itu pun ada yang salah... Takpe lah.. Aku bersyukur... Yang paling kelakar bila bahagian soalan keperibadian.. Senang memang senang... Tapi kadang2 takde jawapan... At the same time.. Kelakar jugak... Aku senyum sorang2 kat depan komputer tuh... Heheheh... =D Ada ke dia tanya pasal Rosyam Nor ngan Upin dan Ipin...??! Memang suruh aku gelak arr... Hahahah... Tapi banyak soalan dia... 100 soalan yang peru dijawab dalam masa 30 minit... Mana tak kelam-kabut.. Aku tengok semua orang tak toleh kiri kanan.. Khusyuk betul...! =)

Ok lah korang.. Sori takde gambar yang di upload.. Time tu, aku tak bawak kamera.. Ampun bebanyak yer... Ape2 pun, good luck kepada yang belum amik UKKM.. All the best...! =)

With love,
Ara Borah

Pssst... Dapat kawan baru.. Tapi segan nak mintak nombor tepon or email... Nama dia Nadiah Ngan Hannah... Nadiah dari Selangor.. Kalau tak silap aku dia mohon MRSM Kuala Kangsar.. Ada ke?? Aku lupa la dia cakap ape.. Tapi yang pasti ada Kuala2.. Heheheh.. Sori..! Aku seorang yang pelupa!! =)

No comments: