Sunday, December 13, 2009

Hello Hello lagi

Err.. Hello Hello sekali lagi di sini.. Heheheh.. =) Aku boring giler.. Tak tahu nak but ape kat sini.. Tengok tv pun takde cerita best.. Internet pulak, dah tak tahu nak bukak ape..! Korang ada idea tak?? Urgh..! 3 hari di sini! Sungguh bosan! =( Dah bape kali aku bukak blog, tapi tak tahu nak tulis ape.. Dah bape kali aku bukak myspace ngan meez, pun tak tahu nak buat ape... YM, member aku tak online..!(plz, online la!) Korang.. Bagi la aku idea.. Aku kebosanan tahap melampau.. Pastu adik aku pulak, asik conquer laptop jer.. Aku yang bukak, tak dapat ape2... Nak berangan, takde idea nak reka cerita2 best.. Urgh...! Otak aku blank...!! =P

Korang kalau ada laman web yang best2, korang bagi tahu aku tau... Ok lah korang, aku nak main game.. Bosan sangat...! =( Chow...!

With no mercy,
Ara Borah

p/s : My Ym - naurah94_mas@yahoo.com (kalau rajin, add yer and introduce yourself.)

No comments: