Saturday, December 26, 2009

Yipee...! =D

Hahahahah.. Look, I'm crazy.. Ketawa tak tentu asal.. Heheheheh.. Actually sebab keputusan aku.. Walaupun dah dua hari amik keputusan, tapi tetap senyum sampai ke telinga.. Hahahah.. I got 8As! I never expect that.. Aku rasa macam dapat B for BI.. Hahahahah.. Suka betul! Actually parents aku dah tahu dari kol 8 lagi.. Sebab ayah aku pergi amik keputusan sekolah dia.. Pastu dia kol mak aku.. Hahahah.. Aku dah agak memang diaorang dah tahu tap taknak bagi tahu aku..

Pagi tuh, aku pergi sekolah tumpang kereta ayah Aisyah.. Pastu sampai sekolah jumpa cikgu, kawan2.. Hahahah. Lama tak jumpa.. Rindu giler.. Riuh betul skolah..! =D Then, amik majalah sekolah dari akak form 4.. Sorry to say, majalah sekolah tahun nie agak tak best.. =( Yang paling aku tak sangka, akak tuh cakap 10 orang dapat straight A.. Wohoo..! Tak sangka betul! Hahahah.. Kalahkan bacht tahun lepas..!(7 orang sahaja) =D Next, amik keputusan kat dewan. Wohoo..! Macam ape.. Terjerit-jerit. Tapi aku tak, cuma terdiam je.. Yela, aku target 6A2B je, sekali dapat 8A..! Hahahah.. Pastu kol akak2 aku yang dekat umah, then mak aku.. Hahahah.. Best siot surprise2 nie.. Masa UPSR dulu, memang aku yakin dapat 5A, sebab aku asa soalan UPSR agak senang(yela, dulu dalam BM, sekarang dalam English) =) Pastu jumpa gilrfriend aku yang dah pindah Puchong tuh.. Ohh.. Rindu dia..

After that, balik umah Aisyah, Menggedik depan kamera akak aku(maklumlah terang, erk, sebenarnya aku baru tahu.. Heheheh.. Dia bagi pinjam.. =D) Pastu tengok cerita Princess Hour kat youtube, gossiping, makan kek yang Aisyah buat(Hm.. Not bad..!)..
Pastu, makan tengah hari kat rumah dia.. Lepas makan je, mak aku amik.. Sampai je rumah.. Aku teringat 'M'.. Agak2 dia dapat berapa yer? Haih.. Camne la boleh lost contact.. Miss that Malaccan.. =) Sejak hari tuh, nak tidur pun senyum.. Dah macam orang angau.. Padahal sebab keputusan.. Heheheh.. =)

Ok lah korang, gambar nanti aku upload kemudian... Sorry baru hari ni aku tulis.. Heheheh. Quite busy.. Ok, Tata.. =D

With a smile,
AmirRah

Pssst.. M, can't stop thinking of you.. Frankly speaking, I'm tongue tied =X

No comments: