Wednesday, December 30, 2009

Penat..!

Tiada perkataan lain yang aku boleh ucapkan selain, PENAT! Yup! Aku memang penat.. Penat sangat..! Pagi tadi ada tolong cikgu kat koop.. Ramai giler budak.. Sampai tak cukup tangan.. Dengan riuhnyer.. Sorang jerit, sorang jerit.. Ouhh..! Pening2.. Semalam pulak pergi Batu Pahat.. Aku dengan adik aku saje je ikut ayah aku..Dia ada urusan keluarga kat sana.. Tentang tanah kot.. Entah la. Aku tak amik tahu.. Aku main dengar je.. Maklumlah, urusan orang dewasa, aku budak lagi.. Ehaks.. Hahahah.. =D Semalam sebelum pergi BP, singgah sekolah ayah aku jap.. Sekejap?? Lama.. Almost 2 hours.. Sekejap la sangat.. Aku ngan adik aku dah boring tahap sakan, asik tengok budak beli buku je.. Ape lagi, amik gambar..! Nasib baik bawak kamera.. Itupun sampai bateri habis.. Hahahah.. =) Bergambar sakan sampai ke padang sekolah.. Itulah aku, bila dapat kemera, tangan memang gatal..! =D











Pastu lunch kat Perhentian Pagoh.. Makan Yong Tau Foo..! Dah lama tak makan.. Sedap..! So yummy..! Harga pun 'yummy'...! =) Pastu balik dalam kol 4.30.. Aku ajak ayah aku singgah Summit.. Tapi dia kata dah lewat sangat.. Errmm.. Takpe la.. Lain kali aje.. Actually aku nak cari beg.. Mak aku cakap beli la beg yang tahan sikit macam Adidas or Nike.. Boleh tahan jugak taste mak aku nie.. Heheheh.. tak sangka betul..! =) Bila sampai umah, makan durian..! Hahahah.. Kawan ayah aku bagi.. Sedap dan sangat melemakkan.. So yummy..! Dah lama tak makan.. Awal tahun je masa tu sebab masa tuh tengah musim durian.. So, banyak la dapat dari kebun ayah aku.. Hm.. Malam tu, tak boleh nak cakap ape.. Penat dan ngantuk sangat.. Lepas solat Maghrib je, terus 'blackout'.. Bangun solat Isyak pun pukul 11.30.. Pastu tido balik.. Heheheh.. =) Hm.. Pastu sambung buat keje kat koperasi pagi tadi.. Tu yang bertimbun-timbun kepenatannye.. Haih.. Esok kerja lagi.. Takpe, setahu aku, esok hari last.. Heheheh.. Boleh la rehat.. =D

Ok lah, nak gosok baju untuk esok.. Tata

With love,
AmirRah

p/s : Tengah dengar lagu Girl of My Dreams by The Moffats.. Ahhh..! Bestnye..! =D Harap suami aku nyanyikan lagu tu untuk aku bila kahwin nanti... Heheheh.. Berangan...! =P

No comments: