Wednesday, December 23, 2009

Result!!!!

Oh.. Lemah jantungku ini.. Dup dap dup dap tanpa henti..! Ohh.. Esok PMR result keluar.. Takut!!!!! =( Oh.. Tuhan! Tolonglah hambaMu ini yang dalam ketakutan.. Berikanlah dia keputusan yang cemerlang dalam peperiksaan PMR iaitu 8A seperti kakak2 dia dahulu.. Kau tentukan la sebaik-baik kesudahan kepada dia.. AMIN.. Semalam ayah aku tanya kawan dia yang uruskan bahagian peperiksaan ni.. Dia kata Gemereh hanya 3 orang sahaja yang dapat 8A manakala Seri Kenangan pula 40 or 41 orang yang dapat 8A.. Sekolah aku?? Hai kasap2.. Jangan la buat nenek kau marah.. Haih..! =(

Agak2 aku dapat berapa?? Mula2 aku target aku dapat 8A.. Tapi bila nampak soalan BI dengan Sejarah, aku target 6A 2B.. Hati aku tak tenang! Oh, Naurah..! Sabar2..! Kau dah buat yang terbaik. Masa tak boleh diputar balik dah.. Don't ever regret! Now, look ahead! Fikirkan masa depan kau dengan cita-cita kau yang tinggi menggunung dan hampir mustahil itu.. You had done your best. Ape2 pun, teman2, doakan aku yer.. Oh.. Rasa macam nak mati bila jantung nie asik nak berdegup kencang.. Ok lah.. Bubye.. -Salam-

With love,
Ara Borah

Psstt, actually aku agak menyesal sebab tak study sejarah dengan BI bermati-matian(Fakta sejarah memang susah nak lekat kat kepala aku! Kalau sains, memang otak aku suka walaupun memeningkan!) Tapi, sudah tak guna nak menyesal.. =( I'd learn something from this.. Thank God I realise that.. Alhamdulillah..

No comments: