Saturday, November 21, 2009

I'm going to miss you, SMKBK..!

Assalamualaikum korang semua..(first time aku bagi salam kat blog aku nie kan? heheheh.. =P) Semalam hari last sekolah.. Aku tak tahu asal aku rajin sangat pergi.. Budak kelas aku yang datang cuma aku, Ida, Hazirul, Arab aka Faiz dan Zaki je.. Hahahah.. Masa perhimpunan, cikgu pun terkejut asal ramai sangat datang.. Sekolah lain sume kosong.. Alaa.. Dah nama pun Kasap.. Ceruk tercampak jauh.. Tapi budak2nyer rajin datang..(termasuk la aku!!) =D

Aku datang pun dengan 2 sebab.
1. Aku nak jumpa kengkawan puas2 sebelum cuti nanti.. Nanti masa cuti cuma boleh chatting je.. Rindu!! Hahahah.. =D
2. Aku nak tengok muka sumber inspirasi aku buat kali terakhir untuk tahun nie.. Maklumlah, aku cuma kekasih gelap dia je.. Entah bila dia nak terangkan, aku pun tak tahu.. Heheheh.. Tapi, seriously, aku suka tengok muka dia.. Asik senyum je.. Kalau aku tengok dia senyum, mesti aku pun senyum jugak.. Agak2 aku guna gear automatik jenama ape ek kat pipi ngan mulut aku? Proton? Honda? Heheh. =) Sampai sekarang aku tak tahu nama kekasih gelap aku tuh.. Ala.. Susah la macam nie.. Heheheh.. Ida ada dengar nama dia.. Tapi dah lupa! Alaa.. Ida nie.. =( Walaupun Aisyah kata tak hensem, bagi aku tetap hensem..(Syah, taste kau tak boleh pakai lar..! =P)

Back from the top.. Aku ngan member aku cuma lepak kat padang je masa pagi2 sebelum rehat.. Kitaorg main kad UNO sampai boring tahap gaban.. Nasib baik budak2 laki bawak komik Lawak Kampus.. Sengal siot buku tuh.. Lawak giler.. Orang sume pelik bila kitaorg gelak tetiba bawah pokok.. Agakne diorang ingat kitaorg ni dah sewel sebeblum cuti.. Hahahah.. Pastu, budak2 laki except Zaki try main softball ngan Amirul Hafiz(pakwe sape la nie... =D).. Sengal siot.. Main ragbi jugak.. Aku tengok diorg tak main hempap2 pun.. Lawak giler diorg tuh..

Masa rehat, ape lagi.. Duduk kantin lar.. Makcik kantin cakap hari nie makanan special.. Mee goreng ape ntah nama dia.. Tapi yang pasti bukan mee goreng kicap! Aku order la.. Mak aihh.. Harga naik pulak.. Aku beli aja.. Dah lapar.. Perut aku dah mainkan muzik rock dalam tuh.. Bila aku makan... Aduh...!! Pedas giler! Berapi mulut aku.. Gerenti Mamee Kari Berapi pun kalah..! Lepas makan, kitaorg duduk kantin je.. Malas nak merayap.. Kitaorg main carrom.. Hahahah.. Kelakar seh.. Aku langsung tak dapat masukkan.. Hahahah.. Nasib baik Amirul Hafiz tolong aku.. Hahahah..(jangan marah Syaz) Teror gak dia.. Mulut bisng betul..! Ape2 pun, thanks ye Hafiz..! =D

Lepas dah boring, aku ngan Ida duduk tepi padang.. Haih.. Boring giler.. Aku baca novel je.. Ntah dah bape kali aku baca aku pun tak tahu.. Ida ada bincang ngan aku masalah dia ngan 'tutt'.. Sabar je la Ida.. Aku harap korang baik balik.. Aku janji akan rahsiakan citer nie.. Trust me, ok..!

Lepas borak2, kitaorg turun bawah la.. Nak balik.. Ramai balik awal.. Pelik aku.. Aku turun2 je, ada accident...! Baru je terjadi.. 2 org lelaki cina tua jatuh motor.. Teruk gak.. Puncanya aku tak tahu pulak.. Aku pun lintas jejantas la ngan Ida.. Maik aih.. Darah!! Aku takut siot.. Aku tak tahu asal jantung aku degup cepat sangat.. Dup dap dup dap...! Cuak seh.. Maklumlah first time aku tengok orang kemalangan depan mata aku.. Ish.. Takut! =( Martin ngan Sahlan pun ada kat situ.. Orang yang accidents tuh cuma pengsan ngan luka2 je.. Nasib baik pakai helmet.. Kalau tak, aku tak boleh bayangkan..! Pastu dyorg dihantar ke hospital oleh orang awam..

Lepas tu, Ida balik sebab bas dia dah sampai.. Aku tunggu mak aku lama giler.. Dekat 1 jam.. Pastu hujan pulak tuh.. Sejuk beku aku kat situ.. Kol 1 lebih baru mak aku muncul.. Mak aku cakap, "Banyak kerja kat sekolah.. Hari last sekolah memang macam nie.." (Yups! My mother is a secondary school teacher) Aku balik, pastu makan, pastu online jap, pastu tengok tv, pastu buat taik mata.. Heheheh.. =D Tadi baru tengok citer Nur Kasih.. Mak aih.. Minggu depan last episod.. Alaa.. Cepatnyer nak abis.. Itu lah citer yang paling best penah aku tengok..! Tak panah miss.. Takde sape boleh kalahkan.. Takpe la.. Kan ada ulangan dia.. Nanti tengok lagi..

Ok lah.. Sampai sini saja post aku kali nie.. Aku tulis lagi ea lain kali.. See you..! =D

p/s : Dapat sim kad baru.. Celcom U.O.X.. Dapat free sempene Karnival sukan kat sekolah.. Belum guna lagi.. Nak try la nanti.. =)

No comments: