Saturday, January 9, 2010

Terima la maafku ini.. =(

Hari nie 9 Januari 2010 dan aku baru update blog untuk tahun nie.. So, this is my first post for this year. Yup! Lambat sangat..! =( Actually aku tersangat la busy.. Dari sebelum naik sekolah and selepas naik sekolah, nak pegang laptop pun tak sempat.. Pegang time nak kemaskini permohonan teknik jer.. So guys, I'm really sorry...

Being a form 4+4 Science student, quite fun actually.. Because we got crazy pupils in that class, we laugh all the time.. We love to make jokes and noise.. Yup! We are the most happening class in school.. =D And at the same time quite hard.. =X Hari pertama dengan kedua sekolah, Terus terang aku cakap dengan takde orientasinye, takde buku teksnye.. So, cikgu ajar kat depan, memang ternganga la mulut aku.. Antara paham tak paham.. Lagi satu, budak kelas 4A tak habis2 cakap, "Yela kau, dah masuk kelas sains, sombong ea..!" Aku paling tak suka orang cakap macam tuh.. Mana ada sombong.. Dah memang kelas 4 sains dengan kelas 4A jauh.. Tak sama blok.. Lagi satu, sape suruh kau tak belajar betul2 tahun lepas?? Hah! Nasib baik aku tak cakap kat dyorang.. Kang cari gaduh pulak..! So, hari first dah dapat karangan, kerja berlambak sampai tidur lewat.. Haih! Penat sungguh jadi budak sains nie.. Ape2 pun, bersusah-susah dahulu, bersenang-senag kemudian. Am I right..?? =D

Oklah.. Aku busy sebelum naik sekolah sebab aku datang rumah pakcik aku sebab dia baru pindah.. So, tolong2 la.. Memang penat.. Aku ada amik gambar sikit.. =) Pakcik aku pindah Felda Selancar 6 dari felda ape ntah kat Kuantan.. Dia ada anak satu, tapi barang rumah dia, Fulamak..! Rumah aku pun kalah kot.. Heheheh.. =D Banyak sangat.. Rumah pulak tak besar sangat..






Ok guys, aku stop di sini dulu yer.. Kerja add maths sedang menanti.. So, bubye..

Ditipu oleh,
Ara Borah

Pssst, err aku lupa nak cakap something.. Harap belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Tahun Baru..! Semoga tahun ini lebih baik daripada tahun2 sebelumnya..

2 comments:

Aisyah Mazelan said...

kalo dorang cakap lagi ko berlagak, ketok kepala dorang kuat2. ahaha. aku pon da kena da cakap2 camtuh. lantakkan jep.

NAURAH JAMIL said...

Aku ingat nak ketuk ngan lesung.. Kau lak?? =D