Saturday, January 23, 2010

Tersepit!

Hai semua..

Petang Khamis lepas, aku pergi la latihan merentas desa dengan latihan kawad.. Aku sampai dalam pukul 3.45.. Bila kol 4.15, huajan turun dengan selebat-lebatnya.. Ape lagi.. Budak semua balik ar.. Aku dengan Ida tunggu je.. Aku kol mak aku, mak aku cakap lambat sikit.. So, aku pergi la kantin dengan Ida.. Bila mak aku sampai, aku balik ar.. Pastu mak aku ajak pegi bandar kejap sebab nak beli makanan.. Bila sampai rumah, aku bawak keluar la barang2..

Malang tidak berbau(dan aku harap aku boleh bau lebih awal lain kali), bila aku nak tutup pintu barang tu sangkut kat pintu kereta.. Bila aku taik barang tuh, tiba-tiba pintu tu terus tertutup sambil jari aku tersepit! =[ Aku tak tahu nak cakap macam mana.. Sakitnya, hanya ALLAH yang tahu.. =X Bila dah masuk rumah, berjurai la air mata aku..(jangan gelakkan aku! =P Pastu aku bagi tahu mak aku.. Haih! Sakitnye.. Aku rasa kebas sangat! Jadi, sampai ke hari nie, aku belum boleh menulis dengan betul sebab jari telunjuk, tangan kanan aku yang kena tu lebam teruk sampai biru..(Ni bukan incredible Hulk! Tapi incredible Blue! =D) Dan bila kat sekolah tadi, baru aku perasan jari tu bengkok sikit.. Wua...! Aku dah sedikit cacat.. =( Kerja sekolah pun aku tak boleh nak sipakan sebab nak pegang pen pun payah.. Tulis pun lambat dan tulisan aku pun jadi senget.. =)

Ape-ape pun, harap-harap sebelum masuk asrama, jari aku dah elok dan tak sakit lagi.. So korang, sampai di sini dulu ye post aku untuk kali nie.. Aku tak boleh tulis panjang-panjang, sebab jari aku sakit lagi.. Ok, tata titi tutu..! =D

By,
Ara the Incredible Blue

Pssstt, asal orang cakap muka aku pucat??

No comments: