Saturday, January 30, 2010

Last day..

Assalamualaikum semua..

Semalam merupakan hari terakhir aku belajar kat sekolah.. Sedih sangat. =D untuk minggu depan, 6 orang budak 4 Sains akan keluar.. Ada yang masuk SBP dan ada jugak yang masuk teknik.. Aku bawak kamera, Aisyah pun bawak.. Kitaorang banyak bergambar sampai cikgu pun tak kisah.. Heheheh.. Mekasih cikgu.. =D Pastu, jumpa cikgu-cikgu yang penah ajar aku.. Time kasih banyak.. Halalkan ssegala ilmu yang cikgu beri pada saya.. =D

Lepas rehat, jumpa Cikgu Zaiful.. Dia nak amik gambar budak 8A untuk majalah sekolah.. PAe lagi, kitaorang yang perempuan semua cari bedak.. =D Bila sampai tempat nak amik gambar, cikgu dah tunggu.. Cikgu kata asal lama sangat,? Makeup cikgu! Heheheh.. Terima kasih cikgu sabab sabar dengan kerenah kitaorng.. =D







So, korang, nie je yang mampu aku tulis untuk kali nie.. Banyak sebenarnya aku nak cerita, tapi, nanti aku sambung ok.. Kalau nak lagi banyak gambar, tengok kat Myspace aku ea.. Ok daa..

With love,
Naurah

No comments: