Saturday, January 23, 2010

Al-Fatihah..

Assalamualaikum..

Sama-sama la kita sedekahkan surah Al-Fatihah kepada Sultan Johor yang telah mangkat.. Kami, warga Johor akan sentiasa merindui beliau.. Semoga beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang soleh.. AMIN

Kalau ikutkan esok aku sekolah.. Dalam hati malas sebenarnya.. =) Tapi, ayah aku suruh pergi jugak.. So, aku siapkan la semua kerja sekolah aku.. Tengah buat karangan, tiba-tiba handset ayah aku bunyi.. Rupa-rupanya orang PPD telefon ayah aku.. Aku dengar la yang esok tak sekolah.. Pastu mak aku pulak cakap yang esok tak sekolah.. Satu Johor cuti.. Terkejut jugak bila mak aku cakap Sultan Johor mangkat.. Terus terbengkalai karangan aku.. Sori, cikgu! =) Terus tak jadi nak gosok baju..

Ok lah.. Semoga beliau dicucuri rahmat.. AMIN

By,
Naurah

p/s : Al-Fatihah...

No comments: