Monday, February 1, 2010

Bubye Kasap...

Proud being a KASAPIAN =D

Hello bloggers..

Hari nie hari last aku kat online.. Aku akan mendaftar di SAMURA esok.. Barang dah packing.. Banyak giler..! Dah la esok cuma mak aku dengan ayah aku je yang hantar.. Sape nak angkut barang?? Ada troli tak?? Heheheh.. Banyak songeh la aku nie.. =P Seminggu sebelum berhenti Sekolah Kasap, Aku rasa macam rapat dengan semua orang.. Tegur dan senyum kepada sesiapa aje yang aku jumpa walaupun tak kenal, dari senior ke junior.. Makin rapat dengan orang yang aku rapat.. Macam Din, Epul, Azhar, Asyiq, adik Din, Zaki dan budak-budak yang lain.. Rindu nak kawad dengan budak-budak Kadet Polis.. Hey korang, jangan kalah dengan KRS lagi tau! Buat malu je tahun lepas kalah dengan Puteri Islam.. Rasa macam nak seret muka je kat jalan.. Malu punya pasal! =D Hahahah.. Sori korang aku tak dapat join korang kawad tahun nie.. Do the best, ok! =D

Pagi tadi datang sekolah jap.. Nak mintak sign Cikgu Koko dan nak amik buku dari teacher.. Jumpa Hieqmah jap.. Dia pun datang sebab nak amik buku dengan sign.. Mah, jumpa esok ye.. =) Jumpa Jieha dengan Azie kat kantin.. Dyorang bila dah nampak makanan mana nak nampak aku.. Harap badan je kecik.. Tapi perut besar..! =D Heheheheh.. Jumpa Syafiq, pulangkan buku dia.. And dia cakap Mimi dah pindah Seri Kenangan.. What??! Asal dia tak bagi tahu aku.. =( Pastu terserempak dengan adik Din. Dia ajak aku datang latihan kawad petang nie untuk saja-saja je.. Sori ar, really sorry.. Aku busy giler.. Banyak barang nak diuruskan.. Pastu suruh dia sampaikan pesan kat abang dia.. Sori Din, aku pulangkan baju kedit lain kali ea.. Aku lupa bawak la.. Dah naik teksi baru ingat.. Heheheh.. Jangan marah ea.. Nanti cepat tua! =)

Guys, hari nie hari last aku online.. Aku akan balik pada Cuti Tahun Baru Cina, maybe.. Tapi tak tahu bila... Harap-harap dapat sesuaikan diri kat sana.. Nasib baik ada Hieqmah.. Kalau kena buli dengan senior, aku backup dia, dia backup aku.. Hahahah.. Kitaorang dah deal dah.. Heheheh.. =D

Aisyah, jaga diri baik-baik kat SESERI.. Kalau kena buli, telefon bomba.. Nanti dioaorang pancut air kat pembuli kau, baru diaorang tak buli kau lagi.. Heheheh.. =)

Daa...

With mercy,
Naurah

No comments: