Wednesday, February 17, 2010

-

So, hello again..

Aku baru teringat aku kena buat folio sivik.. Dush! Sivik pun kena buat folio ke?? Pastu kena buat presentation guna power point pulak tuh! Adoi! Malasnya.. Nasib baik kena hantar lepas cuti bulan 3.. Nasib baik jugak teammates semua dorm dekat2. Boleh guna komputer dekat Aspuri je.. =)

Actually aku tengah fikir nak bawak ke tak nak kamera gi asrama. Agak2 ayah aku bagi tak?? Aku takleh hidup la kalau takde kamera.. Dah la mak aku tak bagi bawak walkman, dengan radio. Alamat bagai katak bawah tempurung la aku kat sana.. =(

Kelmarin, aku dengan family pergi Melaka.. Ape lagi kalau bukan pergi Jusco. Aku tak banyak beli barang cuma alat tulis yang penting je.. Thank God locker dekat dorm besar.. Jadi boleh sumbat semua.. Heheheh.. Paling banyak sumbat ialahhh MAKANAN!! Hahahah.. Naurah memang nak sangat jadi gemuk.. Heheheheh.. =D Guys, ingatkan aku kalau aku makan banyak sangat.. Heheheh.. =P Balik pada topik, aku rasa frust sangat bila lalu MOZAC dengan MRSMTGB.. Hey, Naurah! Itu cerita lama la! Yup! Someone has to remind me... =) (Bila lalu MRSMTGB, ayah aku cakap, "Takdapat la masuk sini." Sedih seh..) Selama ni aku tak pernah amik tahu pun tentang SM Sains Muar. Tapi sekarang aku dah jadi warga "Sekolah Muar Royalty Academy" and I proud of it.. =D

To Aisyah, kau tak cukup makan ke kat SESERI.. Kau kata makanan kat sana tawar ea? Heheheh.. Inilah masanya kau nak diet.. =) Kalau kau masuk SBP sama dengan aku, trust me! Kau tak boleh diet.. Dekat tempat aku makanan sekeliling kita.. Sedap-sedap belaka! Heheheh.. Bersyukur la Syah.. =D

WAIT!! Aku baru teringat aku tertinggal kunci locker dorm dekat dorm. Erk??! Ada orang curi tak?? Selamat tak locker aku?? Dalam locker aku ada diari tau. Agak-agak ada orang baca tak?? Please don't! =X Aku check luggage aku, cuma ada kunci locker kelas je.. OMG! Kalau hilang macam mana?? Adoi Naurah! Kau ni CUAI la!! Itulah semangat nak balik, semua tertinggal!! Adui..! =( Harap-harap tak hilang..

Ok guys, aku nak menghayati betul-betul lirik lagu Two is Better Than One.. Aku tak faham sebenarnya ape yang dua lebih baik daripada satu.. Kahwin dua lebih baik daripada satu?? Oh man! No way!

Daa...

Written by a troublemaker,
SYIMO

p/s : To Syafiq, good luck in MRSM Kem Terendak.. Chaiyok! =D

p/s : To my beloved daddy, Happy 50th Birthday! =D

No comments: