Tuesday, August 30, 2011

Selamat Hari Raya!!

1.00 pagi, 1 Syawal


Di kesempatan ini, aku nak minta maaf dari hujung rambut sampai kuku kaki atas segala kesilapan aku kepada semua warga pembaca, ahli keluarga aku, serta rakan-rakan yang mengenali diri ini. Halalkan segala makan minum, ilmu pengetahuan, hutang, harta benda yang korang bagi pada aku ataupun aku ambil secara tidak sengaja. 0-0 ok??  :) Doakan aku dapat banyak duit raya.. Haha.. Dah besar panjang, duit raya makin kurang.. Ciss.. ~ By the way, masih sempat lagi kan untuk aku ucapkan

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin!!

p/s : Malam raya di hotel, sangatlah tak best. Tiba-tiba rindu Samura, malam-malam selalu dengar bunyi meriam buluh.. :)

p/s/s : Encik Sudin dan Encik Fikri, thanks for the flyers...! :D

No comments: