Monday, July 5, 2010

yea...

Ranking individu dan kelas sudah keluar.. Sudah tampal di notice board.. Bila aku nak tengok je, mesti penuh orang.. Dah dua hari batru lah aku dapat tengok puas-puas tanpa gangguan.. And you know what, aku dapat no 58 daripada 346.. Fuhh...! Lega.. Walaupun agak teruk, aku bersyukur.. Plus, aku dapat no 4 dalam kelas.. Ok lah tuh.. Asalkan tak no last.. Memang meraung la aku.. Plus, Plus, my class dapat no 10 out of 13.. Hahahha.. Aku macam nak nangis bila tengok.. Memang jatuh giler la.. Dulu no 7, sekarang no 10.. Tapi nak buat macam mana, kita dah usaha.. Takpe, lepas nie buat yang terbaik ok.. CEKAL BOLEH!!! =D

Oh, my physics projects almost done.. Will be submit tomorrow.. =)

Oh, I just remember, Spain dapat masuk semi-final.. Thanks David Villa.. Pastikan sumbat lagi banyak gol sampai kalahkan Jerman.. Beat Klose, ok? =D

Ok lah, really busy right now... Tata.. =D

No comments: