Sunday, July 18, 2010

ME, AS A RECEPTIONIST..

Jumaat yang lepas, aku, Syasya, Fathiah dengan Mas jadi receptionist untuk Majlis Hari terbuka bagi Form 5.. Memang kelakar giler.. Pada satu masa nie, Ayah 'RA' datang.. Disebabkan budak tuh ramai peminat(boleh tahan la) dan popular, Mas dengan pantasnya berkata, "aku pergi panggil dia..!" Wah Mas! Sangat maju.. Yang paling best, makanan tak payah beli, just ambil je.. Sedap pulak tuh.. So, YUMMY..! Hahahah.. Sori, aku tak boleh dijauhkan daripada makanan.. Heheheh.. =)

Kiatorg jadi receptionist dari pukul 7.30 sampai pukul 12.15.. Fuhh! Memang penat.. Macam-macam ragam ada... Tapi nak buat macam mana, layan je la.. =) Pastu, panggil beberapa budak lelaki untuk tolong panggil budak Form 5 kat kelas.. Thanks guys.. Korang memang baik.. Kitaorg tak larat la nak naik turun panggil budak-budak Form 5.. Kepada pelajar lelaki yang menolong, iaitu dari kelas 4 Teguh dan 4 Tegas, thanks a lot.. Jasamu dikenang sampai mati.. =D

Yang bagusya, kitaorang boleh kenal budak-budak form 5 yang kitaorang tak penah tahu nama diaorg.. Best! Kitaorg ada jumpa ayah KP, ayah RA, ayah AS dan macam-macam lagi la..(mesti korang tak paham kan??) Tetapi, kerja sampingan kitaorang memang tak boleh dielakkan, iaitu CUCI MATA..! Heheheh.. Itulah perempuan zaman sekarang.. Heheheh.. =)

Malangya, aku tak bawak kamera masa tuh, so takde la gambar untuk diupload.. Sori ye.. Kalau ada yang boleh amik dari photographer, aku amik and uplaod kat blog, ok..

Ok guys, ciau dulu..

No comments: