Saturday, July 17, 2010

So....



So, aku nak tulis ape nie.. Ye, aku dapat merasakan SAMURA menyeksa jiwa aku.. 4 Cekal menceriakn jiwa aku.. So, mcm mana tuh?? SAMURA makin lama makin tak best.. Semua tertunda.. Sukan baru nak buat minggu depan.. ERK??! Sukan??! Oh tidak, kenapa perlu cepat sangat.. Aku tak ready lagi la woi.. Kau ingat senang ke nak berlari... Pejul, kau selau takutkan aku ea.. Weh, bila nak ajar aku?? Bila nak training sama?? Aku dah kecut limpa dah ni.. Kau ni asik sibuk berdrama je, tapi gaji x dapat.. Kalau dapat boleh la bagi aku 45%.. Heheheh... =) Ok! Aku dah tak nak membebel.. Bukannya budak tu dengar pun.. =P Weh pejul, nanti training jangan lupa heret Ti sekali tau.. Ingat tuh! =D

This one very important! Err.. Tak penting sangat pun.. Saje je nak buat gimik.. Ala.. Takpe.. Sekali-sekala.. Heheheh.. =D Oh ye! Budak lelaki kelas aku 4 orang menjadi calon pengawas.. Yang perempuan belum lagi.. Ucapan Tahniah diucapkan kepada :

* Faiz
* Asyraf
* Mustari
* Shazan

Buat esei tuh elok2 tau.. Kasi mulut KP ternganga.. Ok?? =D

Aku sedih. Ye aku sedih. Yup! Aku sedih. Ape lagi? Ok fine.. Kenapa la insan bernama Naurah nie begitu sukar untuk rapat dengan 'mereka'?? Ye.. Hidup aku cuma kat kelas dengan kat padang.. Takde lagi tempat lain.. Sori guys, aku akan buat orang tuh tak senang kat aku kalau aku tak senang kat dia.. Harap faham.. Bukan benci ok..

Homework??? 'UNDEFINED' 'TONGUE-TIED'.. Berlambak giler.. Pejul, asal kau makin rajin?? Kau buat aku takut doh.. Kalau nak rajin, jangan depan aku tau.. Seram boleh tak? =D Oral Bi tak hafal lagi, peka Fizik banyak tertunda(tu la, sape suruh tangguh2 kerja?? Kan dah susah..!), karangan BM tak siap lagi, Biographic aku hilang(dah la nak kena hantar minggu depan...!), BM kena bina ayat(aku paling tak suka...!), add math x siap lagi latihan dalam module dengan dalam text book, and macam2 kerja lagi.. Kadang2 rasa fed-up jugak.. Aku adalah pelajar paling malas di kelas.. Tak percaya bukan?? Tapi, PERCAYALAH!! =D

Ok lah korang, aku tahu aku lebih banyak membebel daripada bercerita.. So, Katil kata mari, Laptop kata pergi.. Daaa.... =) Zzzzzzzz....

WIth love,
Naurah binti Jamil

p/s : Aku tak dapat tahan bila tengok orang ke hulu ke hilir dengan membawa DSLR camera.. Takpe Naurah, kumpul duit, 2 tahun lagi beli la..) Ok?? =D

p/s/s : Perhatian kepada Syafika, Budiman 7, 4 Cekal, SELAMAT HARI JADI..! =D Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.. Love you..! =D

No comments: