Friday, July 30, 2010

Exam or Test??

Absolutely test.. Ujian start next week.. Aku tak ready satu apa pun.. Kimia, bab electrochemistry betul2 membuatkan kepala aku berpusing 360 darjah sebanyak 7 kali... =P So, aku tak expecy aku bholeh lulus semua.. Add math, masih terkapai-kapai lagi.. Oh, dear..! Physics aku tak paham.. Balajar 2 masa kat lab, dari awal sampai abis aku tak paham satu benda pun.. Rasa nak menangis pun ada.. Aku suruh mak aku datang hujung minggu ni untuk ajar aku dan bawa aku outing, tapi my parents so damn busy.. Arghh! Mom!! Teach me Physics..!! =(

Seriously saying, aku punya barang banyak yang dah nak abis.. Sabun basuh baju, stok makanan, hanger(banyak hilang) dan alat tulis.. So, any idea?? Ape aku nak guna untuk basuh baju petang nie?? =P

Actually aku kena buat satu esei untuk dihantar pada minggu depa, tetapi malangnya aku takde mood.. Seriously..! Cikgu, kalau tak hantar boleh tak?? Wajib hantar, Naurah!! Baik cikgu! Heheheh.. Cikgu, kalau saya hantar lepas exam boleh tak?? Heheheh.. Cikgu kan tahu saya ni pemalas.. =D

Esok!!! Will be the busiest day ever.. Kumpulan Hijjaz will be performing at our school bersempena degan Malam Rindu Ilahi (MRI) event.. Excited?? Quite excited.. Heheheh.. =D All the girls want UNIC and In-Team.. But, diaorang tak boleh datang.. So, Hijjaz la penggantinya.. =)

So, hujung minggu nie akn struggle for my study.. 9A+ for every exam..! Chaiyok!!! =D(tengah semangat nie! =P)

So, guys, got to go..

Bye.. Wish me a good luck ,ok..

No comments: