Saturday, July 17, 2010

SAYA RINDU KAMU SEMUA.....! =D

YE!!! SAYA RINDU KAMU SEMUA! SAYA RINDU PELAJAR-PELAJAR 4 CEKAL.. Rindu nak outing dengan korang.. Sabtu lepas, outing paling best.. Aku penuh bersemangat lepas sarapan terus buat pengumuman dekat BGWARD..

"PERHATIAN KEPADA SEMUA PELAJAR 4 CEKAL YANG MENYERTAI ROMBONGAN KE GIANT, ANDA DIMINTA UNTUK TURUN KE BILIK GERAKAN WARDEN TEPAT PADA PUKUL 10.30 PAGI. HARAP MAKLUM, TERIMA KASIH.."

Heheheh.. Kelakar pulak bila aku pikir balik.. Masa tu, kesengalan melanda diri.. Tiada ubat yang mujarab.. Heheheh.. Malam tuh masa prep, masing2 tanya, siapa yang buat pengumuman pagi tadi.. Mencapub giler.. Sengal doh.. Heheheh... =D

10.30 tuh, aku outing dengan Mas, Mira Q, Mira D dengan Fit.. Best giler.. Giant tuh dah macam kitaorg punya.. Aku ingat lagi, masa kat Giant, masa tuh Mira D nak beli kasut, lepas tuh terlihat sesuatu hingga menyebabkan kitaorg gelak sakan.. Aku yang tengah diri terus ketawa giler sampai terduduk.. Nasib baik tak tergolek-golek.. Yup!! Kitaorg memang giler.. Tapi kalau pergi satu kelas, lagi best.. Malangnye, masa tu minggu yang sangat busy.. So, ramai yang ada komitmen.. =( Takpe, lain kali boleh pergi sama-sama lagi.. =D Kalau ada semua MR. CEKALUNATICS dengan MISS CEKALUNATICS, mesti best giler.. Satu kelas buat rombongan ke Giant, mesti havoc giler.. Hahahah.. HArap2 satu hari nanti boleh pergi sama-sama.. =)

With love,
Naurah the Miss Cekalunatics

No comments: