Tuesday, April 10, 2012

The P is mine now.

Assalamualaikum and haluu to all readers..

So, nak dijadikan cerita semalam aku ada test jpj. Haish, mula-mula memang cuak ar. Especially part bukit tuh. Masa nak buat bukit tuh memang gila kentang punya nervous sampai aku lupa pakai sit belt. Nasib baik sebelum jalan tuh cikgu aku datang tengok pastu tegur. HAHA.. Alhamdulillah bila dah lepas bukit tuh memang lega giler. Buat parking dengan tiga penjuru pun dah tak risau sangat. Pastu bila time on the road, Fuihh! Abang jpj marah. Eh, bukan abang jpj, tapi pakcik jpj. Huu~ Aku dah la ada masalah silau, pastu drive tengah-tengah hari buta. Dari jauh aku nampak traffic light tuh hijau, pastu number macam banyak lagi. Aku pun steady je la speed. Bila dah dekat sekali tengok dah kuning. SHEET! Aku pun  berhenti la mengejut. Lepas garis putih tuh. Kalau aku terus belok kang tak pasal-pasal FAIL terus. Pastu jpj tuh marah. Haish! Masa tuh rasa memang cuak la takut tiba-tiba dia mintak tukar tempat duduk. Aku tahu time tuh jpj dah takde mood, perut dah lapar, hari dah panas, mula la dia. Tapi Alhamdulillah, dia bagi lulus. HAHA.. Mekasih la pakcik jpj. Dapat jugak P.

But, that doesn't mean aku boleh terus drive kereta kat rumah tuh. Mesti dapat kelulusan dari ayah dengan mak aku dulu. Lebih-lebih lagi ayah aku la. Semua kereta tuh girlfriend dia yang nombor tiga lepas mak aku dengan basikal dia. HAHA Takut calar 'kekasih-kekasih' dia nanti. Itu aku tak lulus lagi. Dah lama aku teringin  nak bawak swift ayah aku tuh. Naza? Tak berani la gua bawak kereta panjang-panjang nie. Belum masanya lagi.

Plus, semalam, suprisingly aku jumpa si Haziq Isamil ni. Haish sekecil-kecil segamat nia kat sini jugak aku jumpa kau. Oh, fyi dia member aku masa aku seolah rendah. Antara yang aku memang rapat la. Pastu, jumpa Iza Iriani. Kitaorg bertiga memang classmates. Lama giler tak jumpa. Borak-borak gak la dengan Iza, tapi dengan Haziq, gua segan la. Dah besar panjang. Dah bukan budak-budak boleh rapat-rapat. HAHA, Semalam dia chat ngan aku, dia pass. Congrats la ye haziq. And to Iza, jangan takut bukit la. Bukit tak makan orang. Good luck next time ye. Fighting!

p/s : Aku dah dapat P. Jom drift pulak! :)

No comments: