Wednesday, February 29, 2012

In love

Playing A thousand Years by Christina Perri

Ok. Aku dengar lagu jiwang. Lagu kat blog pun lagu jiwang. Ni semua bahana tengok cerita Pride and Prejudice hari tuh. JATUH CINTA TERUS!!

Pride and Prejudice 2005
Actually dulu Aisyah had suggested me this movie. Tapi aku masa tuh kurang layan cerita-cerita jiwang karan ni. Tapi sekarang, aku boleh bayangkan Aisyah gelakkan aku. Gelak la! Haha.. Tapi serius, AMAZING love story! Thanks AISYAH! And aku mula terfikir nak beli buku Jane Austen nih. WAIT. Jane Austen punya buku semua buku cinta. Terkenal dengan bahasa cinta yang dahsyat. Aku tengok cerita tuh pun mesti nak ada sutittles malay. Kalau tak ternganga 3 inchi. Can you imagine that? Kalau baca buku tuh mahu tambah 4 inchi lagi ternganga. Koyak mulut. HAHA  Takde teen version ke huh?

Ok. Hari tuh aku pergi bandar dengan akak aku. Cari hadiah untuh parents. And then singgah kedai jam. Saje je nak usha. Baik punya usha hari tuh. Ternganga tengok gambar Neelofa pakai jam U2 kat depan kedai tuh.. Neelofa lawa, jam tuh lagi la HOT kat tangan Neelofa! Kitaorang pun masuk la kedai tuh, usha harga jam yang macam tuh, ada banyak edition kot. Tapi tak nampak pulak jam yang hot tuh. Tanya la orang kedai.

"Err.. Jam yang macam kat gambar depan tuh takde ke?"akak aku tanya.
"Ohh.. Tuh limited edition. Kat sini dah habis dah. Tinggal yang edition biasa ni je."orang kedai tuh balas.



Ohoiii.. Terdiam kitaorg berdua. HAMPA! Bukan hampa pasal benda tuh takde kat kedai tuh. Tapi hampa pasal benda tuh limited edition. Kalau tak mahu kumpul duit dulu, pastu boleh rembat lain kali. Tapi aku lebih terpikat yang kat bawah nie. Sporty sikit.

Sori tak jumpa gambar yang lawa.
Warna hitam ada, pink ada, hijau ada, oren ada, purple ada merah pun ada. Tapi aku jatuh cinta dengan yang warna merah. Harga pun secantik rupa. Kena start kumpul duit dari sekarang. Pastu rembat. Puas hati. :)

p/s : Naurah dalam mood cinta. Nak kata tak sihat, sihat je. Nak kata jatuh tangga, tak pulak. Nak kata tehantuk kepala tak jugak, nak kata jatuh cinta, lagi la tak. So?

p/s/s : Selamat Hari jadi kepada sesiapa yang lahir pada tarikh ini! It is 29th Feb. Tahun lompat bebeh. Anda tersangat, sangat la bertuah..! Smile always..! :)

No comments: