Sunday, January 29, 2012

Doa untuk perempuan


I got this doa from my sister. Aku bluetooth dari phone dia. Doa ni kinda untuk perempuan. Masa aku mula-mula baca, sedih gak. Menyesal.

Orang kata, kalau nak dapat jodoh yang baik, kena doa almost 10 years earlier. HAHA.. Tapi jodoh tuh kat tangan Tuhan. Kita cuma boleh berdoa je la. He knows the best for us. Kalau ikut selera kita, kalau boleh semua nak yang perfect. Handsome, cantik, kaya, beriman, and so and so. "Mr. Perfect and Miss Perfect" la konon. Dalam mimpi je la. Mana ada manusia yang perfect kat dunia ni. Plus, look is only skin deep weh. Yang penting bahagia. Kalau hang dapat suami handsome, tapi pastu frust menonggeng tengok suami kena usha dengan pempuan lain masa pergi holiday takpe ke? HAHA Pasal kahwin-kahwin ni aku tak tahu banyak. Aku sendiri belum kahwin! Kalau dulu masa kecik main kahwin-kahwin ada la gak. HAHA. Aku kahwin dengan siapa ek dulu?? Ahh.. Abaikan! :)

Allah dah janji dan Dia Maha Adil.

'Perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik'

 Amalkan la wahai wanita di luar sana. :)

No comments: