Monday, September 5, 2011

Sejenak

Sejenak perkara ini timbul di fikiran si gadis 17 tahun.

Sungguh. Masa tu boleh membawa seribu satu perubahan bermacam gaya..

Sebab kehidupan ni tak adanya pernah sunyi dari segala macam benda susah senang, serba-serbi cukup nak bagi hidup ni penuh warna-warni.

Dan tak ada yang predictable dalam hidup ni.

Hari-hari riang-ria zaman sekolah makin berkurang kini bilah bilangannya. Jangan difikirkan sekarang benda berat yang bakal bertandang. Hard times come easy.

Dipetik dari Tunas-Hlovate



Nota : Sungguh, Hlovate, walau siapa pun dia, berjaya merubah prinsip hidup aku, terus aku lebih mengenali diri aku, wawasan aku dan tujuan aku hidup di muka bumi ini sebagai khalifah Allah. Kini, aku lebih menghargai zaman sekolah aku yang bakal berakhir tak lama lagi.


Mood : Hlovate-holic.  >_<


p/s : Aisyah cakap aku corny sekarang. Betul ke??

No comments: