Monday, September 5, 2011

F.U.C.K.

Isnin, 5 September 2011
Lagi 2 bulan nak SPM

Cintailah ilmu dan rajinlah membaca.

Dalam beberapa jam lagi, aku akan kembali ke SAMURA yang 'terchenta' untuk aku teruskan perjuangan aku sebagai fivers.

No more facebook, less blogging. Sudah tiba masa untuk tinggalkan segala perkara yang melekakan itu buat sementara. SPM bakal tiba dalam masa beberapa minggu.

Naik cuti ni gerenti dapat full results TRIAL SBP hari tuh. Aku rasa memang hancur tahap tak ingat. Tak apa la. Benda dah lepas. Jangan buang masa toleh ke belakang. Belajar dari kesilapan. Naik cuti ni, akan ada TRIAL Negeri. Kali ni aku rasa skop yang dapat mesti tak sehebat skop masa Trial SBP. Sebab cikgu campur-campur trial negeri lain-lain. Habislah.. "Naurah, sampai bila nak bergantung dekat skop, SPM nanti takde skop la!"

Haha.. >_<

Naurah, tahun ni kau pulun la sehabis mungkin. Biarlah kau tido dengan buku sampai buku tuh renyuk habis, makan la dengan buku sampai buku tu kotor, bawak la buku tuh gi mana-mana sampai buku tuh dah tak cantik. Biarlah mulut-mulut orang yang kata kau nerd ke, poyo ke, bajet rajin ke, yang penting usaha kau ikhlas. Keputusan SPM dengan hala tuju masa depan kau buka dekat tangan diaorang. Kat tangan kau sendiri. You set your future. Insya-ALLAH.  Doakan kejayaan aku. I'll try my best.

p/s : Fokus Untuk Capai Kejayaan.(FUCK), aku mencarut benda baik.. Hee~

No comments: