Sunday, March 20, 2011

Aku pergi

Aku melihat jam. Sudah menunjukkan pukul 1 petang. Ahh. Sudah tiba masa untuk aku berkemas dan pulang ke SAMURA dan berjuang untuk SPM ku pada hujung tahun ini. Sebentar lagi, ayah aku akan menghntarku pulang ke SAMURA dengan menaiki kereta barunya. Ahh! Aku benci bau kereta baru. Baunya akan memeningkan aku dan mendorong aku untuk menggeluarkan isi perutku. Ditambah dengan perjalanan ke Muar yang melalui jalan yang bengkang-bengkok. Kali ini, aku pasrah. Swift, maafkan aku kalau aku muntah di dalam perut mu. Dan kepada abah, maafkan aku kalau aku muntah di dalam kereta barumu.

Selamat tinggal blog, selamat tinggal facebook.

Kepada semua SPM candidate 2011, selamat berjuang, kawan. Kepada form fivers pelajar SBP, Trial bulan Mei ini. Terlalu awal bukan?? Ahh! Kita hanya menurut.

Selamat berjuang semua.

Ikhlas,
Naurah

No comments: