Thursday, December 16, 2010

Keabadian Cinta..


Salam semua..

*Listening to Keabadian Cinta by Anuar Zain

Lihat tajuk di atas.. Jiwang bukan??
Haha.. Ye, sangat jiwang.. Al maklumlah, baru lepas tengok cerita cinta yang berjaya menyentuh hati saya.. ishk, ishk.. Sedih nie.. =)

Hari nie, saya belajar sesuatu, yang telah menyedarkan saya, membuka pintu hati saya luas-luas.. Saya kagum, dan tersentuh.. Senang citer, SPEECHLESS..! Sila baca dan renungkan..

* Kalau kita mencintai seseorg, kita akan mudah menempuh masalah yang kita hadapi
* Orang kata cinta itu buta. Tapi saya kata, cinta itu membuatkan kita lebih merenung ke dalam. Cinta tak perlukan mata untuk melihat, telinga, dan mulut..

So, aku memang terkesima dngar ayat ni.. Betul2 bukak mata saya.. Jadi, jangan hanya melihat luaran tau..! Yang penting, HATI..!

With love,
Naurah

p/s : Love needs sacrifice..

No comments: