Friday, December 10, 2010

Fuhh!

Haha.. Fuhh! Fuhh! Blog sudah berhabuk setebal 3 inchi.. dah lama giler tak update.. Sorry guys..! Really busy with life.. haha.. So, ape citer sekarang?? haha.. Aku sebenarnya banyak citer.. Dah bukak komputer dah untuk menaip tapi, mood belum sampai la.. hehehe.. This holiday, arghh....! Full of homework...! Kalau susun betul2, gerenti setinggi ampai baju kat rumah..! haha.. Lawak pandai! =D

Minggu lepas, result sampai! haha.. Sangat trauma! (pernah berlaku ke??) haha.. ceritanya macam nie, pada suatu petang nan indah lagi nyaman, (cehh!!) aku tengah solat kat bilik, lepas solat, aq dengar la ayah dengan mak aku siuk citer pasal surat yang sampai.. Tetiba, Jeng jeng!! ayah aku cakap, "Ni mesti keputusan Naurah. Baru sampai." Aku ape lagi, sepantas air kat sungai, aku terus keluar bilik pergi ruang tamu.. Haha.. Dalam hati sebenarnya nak bukak surat tuh dulu sebelum ayah aku.. Alih2, tengak ayah dah tengok result tuh.. Aduh! Terlepas hajat! =) Lepas tuh, tepaksa la tercegat kat situ.. Pastu mak aku pulak tengok. Haisyh!! Kena la ceramah pendek yang re kat situ jugak.. Pastu aq tengok pulak.. Fuhh...! Semput tengok result.. 7A.. dah nak kembang dah time tuh.. Sekai tengok, semua A-.. haha.. Tengok add math, ahh.. Lega.. B+ Tengok Bio pulak, grr.. Nak pengsan tengok.. "C" haha.. aku dah agak dah.. Markah Bio memang akan paling teruk.. Tengok kedudukan pulak, Alhamdulillah.. Tak teruk sangat.. =)

Ked. dlm kelas : 3/27
Ked. dlm Ting. : 40/344
*Ked. dlm SBP : 1001/ 9164

Haha.. tulah resultnye.. Teruk kan?? Yang kedudukan dalam SBP tuh, aku tengok kat SBP Excellent.. Kawan aku kata boleh tengok.. Dia kata guna sekolah SASER punye.. Pastu dia bagi la username dengan password kat aku.. Dia dapat dari member dia kat SASER.. Haha.. Thanks Nadiah! Bila bukak, aku cari la nama aku. Adui! Jauhnya! Pastu bila jumpa nama aku, tengok la kedudukan.. Ok la.. Aku redha.. Haha.. =D Pastu baru aku perasan, ramainya ranking 1001! Nama aku pulak yang bawah2.. Haha.. Tandanya teruk la tuh.. Heheh..

Haha.. Ok lah korang.. Aku mampu tulis setakat ni saje.. ukan tak nak tulis lagi, tapi ada kerja la.. Haha.. Next time aku update.. Janji takkan tinggalkan blog berhabuk lagi.. Heheh..

Ok, daaa..

With LOL,
Naurah anak Jamil

p/s : Saya tak mahu jadi SENIOR!

1 comment:

Cloak and Dagger said...
This comment has been removed by the author.