Thursday, June 17, 2010

Reunion, bebeh...! =D



Pelik?? Pagi-pagi aku dah online.. Pelik kan?? Tetapi inilah 'Pelik Tetapi Benar!' Sebenarnya aku tengah agak bersemangat untuk menulis blog sebab pukul 10 nie aku ada reunion dengan bebudak Kasap di KFC.. =) Rindunya dengan diaorang hanya kucing aku saja yang tahu.. Heheheh.. =)) Betul tak JJ??(JJ pun mengangguk) =D Mengarut pulak aku pepagi nie.. So, nak pergi dengan 'Aisyah da bom' pukul 9.31 nie. Dia kata nak naik teksi.. Bapak ah! Aku tahu la kau kaya, tapi kau tahu tak berapa bayak nak kena bayar kalau naik teksi..??!! Mahal giler boleh ak...! Naik la bas.. Murah sikit.. Sampai jugak kat bandar.. Aku pun rindu nak naik bas Yow Hoe.. Dulu kalau ada latihan petang kat sekolah, tuh la pengangkutan yang percayai untuk naik.. Heheheh..(walaupun dulu selalu kutuk pasal bas tuh =P) Syah, aku tak kira, aku tetap nak naik bas.. Alasannya ialah.... ialah... Jeng, jeng, jeng.. AKU DAH POKAI..! Heheheh.. =D

Eh, dah pukul 8.45.. Ok lah, aku dah lambat nie.. Nanti lambat sikit dengar 'Aisya da bom' tuh membebel.. Heheheh.. Daaa... =)

No comments: