Wednesday, June 16, 2010

Oh, Dear...!

Hye to all bloggers...! =D Oh dear.. Aku dah lama tak update blog.. Duduk rumah pun tak update blog.. So sorry guys..! Forgive me, ok?? =)

So, this school holiday, tak pergi jalan makan angin pun.. Just makan nasi je kat rumah.. Heheheheh.. =) My dad was so damn busy.. Last Saturday, my dad amik cuti, then dia bawa kitaorang satu family makan angin di Zoo Melaka... Heheheh... =) Bila tiba sana, baru aku teringat, dah lamanya aku tak pergi zoo.. Heheheh.. Yups! That's totally right.. Kat sana, we're so lucky untuk tengok harimau tuh makan breakfast dalam keadaan yang dekat dengan kitaorg.. WOW!! Their whiskers sama panjang dengan kucing aku.. Heheheh.. So, these are some pictures.. Have a look..! =)









So lepas pergi zoo, jalan-jalan kat bandar Jasin.. Takde beli apa-apa pun.. Tapi ada gi makan kat satu restoran nie.. Wah..! Superb sedap.. Aku order sizzling sebab dah lama tak makan sizzling.. Hahahah.. =D Very mouth-watering..!(aku kenal perkataan nie masa aku darjah 6! Heheheh.. =D) Lepas perut dah kenyang, mata dah layu, bertolak balik.. Kat zoo, aku cuma beli keychain je.. Memang takde mood nak belanja hari tuh.. Al maklumlah, duit dah pokai.. Heheheh... =D

So, thats all for today.. See you on the next blog.. Take care.. See yaa...! =D

With love,
Ara Borah

p/s : Fernando Torres has cut his hair short, and now he looks dangerously hot..! Hey..! But no one can beat my Cesc Fabregas....! =D

No comments: