Sunday, May 2, 2010

Happy Birthday to.... ME!!!! =D


=D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D Today is 2 May and it's MY 16th BIRTHDAY!! Whoa..! Aku sudah tua.. =D Tapi malangnya tak dapat sambut because family semua sibuk.. Dapat wish je.. Heheheh.. =) Lagipun esok dah nak balik SAMURA.. ?? SAMURA??? Oh Tidak! Esok dah nak kena balik..! Gahh! =(

Kalau korang nak tahu, Jumaat lepas aku balik rumah denan menaiki bas.. Dan aku dengan budak2 Segamat semua join la termasuk budak lelaki.. Bila dah naik, wah! bas aircond.. Lega doh..! Nasib baik dapat tempat duduk.. Mimi dengan Hieqmah tak dapat.. Kesian diaorang.. Pastu, ada berhenti kat satu tempat, berpuluh pelajar cina naik bas.. Bas menjadi sngat sesak.. =( Then, baunya, malas nak citer ar.. Pastu diaorang bergurau senda sesama diaorang, tak pikir langsung, main langgar je orang yang tengah duduk.. =( Pastu, dekat Tangkak, diaorang turun.. Baru nak lega sekejap, ada la beberapa budak sekolah dang berbelas lelaki 'gatal' yang naik.. Pastu, sepanjang perjalanan ke Segamat, lelaki gatal tuh tak reti tutup mulut.. Miang+gatal mengurat akak yang duduk sebelah aku.. Aduhai!!!!!! Tak tenang hidup aku.. Nak tido pun tak boleh!! Rimas giler...! Kalau ikutkan hati, dah lama aku tampar sorang2..! Geram giler boleh tak..! =P Bila dh sampai Segamat, turun la.. Pastu, disebabkan kelaparan, kitaorang cari la makanan.. Aku beli waffle je.. Sedap giler!! Terima kasih kak sebab utamakan waffle saya terlebih dahulu.. Jasamu dikenang..! =) Pastu, kat situ jumpa ramai budak asrama.. Ada dari Teknik Kluang, Seri Kenangan dan lagi satu nie aku rasa Teknik Segamat..

Ada sorang mamat Teknik Segamat ni tegur aku, dia tanya aku, "Sekolah Sains ea??' Aku cakap la, "A'ah!" Pastu dia tanya lagi, "Sekolah Sains Muar ea??" Aku cakap la "A'ah" lagi.. Pastu dia senyum.. Yang aku pulak, dalam keadaan terpinga-pinga, rasa macam kena sindrom 'A'ah' masa tuh, senyum la balik.. Nanti kata sombong pulak.. Aku terpikir jugak, macam mana mamat nie tahu yang aku budak SAMURA?? Setahu aku masa tuh aku pakai baju sekolah biasa, Mimi pakai baju sekolah biasa tapi dengan kain Jumaat and Hieqmah je pakai baju outing.. Hieqmah pulak kat belakang aku masa tuh.. Hm.. Pelik bin Hairan betul..! Pastu aku buat la kesimpulan, maybe Mamat tuh orang Muar kot atau pun dia nampak tag yang aku pakai.. =)

Ok lah, aku nak tido la.. Kalau mak aku tahu aku berjaga sampai pukul 3 semata-mata bukak internet, mati aku..! Korang doakan aku untuk midyear exam nanti tau.. Good luck to others and all the best...! =D See you all on the next holiday.. Daaa.... =)

With love,
Naurah

p/s : Happy Birthday to Amin and Zimah.. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.. =D

p/s/s : I got my phone back..! My dad found it in his car.. Hahahah.. Thanks dad.. =D

No comments: