Monday, March 8, 2010

Tutt...!

Hey guys.. Believe it or not, aku tengah online dekat bilik best.. Satu-satunya bilik komputer di sekolah yang menyediakan perkhidmatan internet.. Aku dah tunggu dekat setengah jam baru la dapat guna internet.. First time ni guna kat sekolah.. Actually sekarang time prep petang, tapi disebabkan aku gian sangat bukak internet, so aku pun korbabkan la kerja sekolah aku.. Terpaksa la stay up malam nie.. Dah nasib badan.. heheheh... =D Jadi kesimpulannya, budak-budak kat sekolah ni sama macam aku.. Tak leh hidup tampa internet.. Heheheh.. =D

The best thing here is Mimi pun masuk sini as a second intake student.. Dan dia jugak budak Budiman sama rumah dengan aku.. Makin lama duduk sini, makin bertimbun kerja sekolah aku.. Dan aku pun makin malas nak stay up sebab aku tahu gerenti aku akan tido kat kelas esoknya.. Tak pasal-pasal blackout siang-siang hari.. =D

Sekarang ni tengah sibuk giler memandangkan kitaorang akan jadi tuan rumah untuk Hari Karnival SBP Zon Selatan start Jumaat ni.. Benda yang tak best pulak kitaorang kena kosongkan locker sebabkan diaorang nak guna asrama dengan locker kitaorang.. Dah la locker aku padat giler.. Nak bawak balik semua? Haih! The best thing pulak kitaorang dibenarkan pulang bermalam lebih awal iaitu Khamis nie selepas pukul 2.. Pergh! Bila pengetua cakap macam tu kat perhimpunan pagi tadi, satu dewaan bersorak! Termasuk la aku! Heheheheh.. Ayah aku akan jemput aku petang nanti.. Pergh! Excited giler..! Rindu giler kat member lama.. Rindu kat JJ denagn internet sangat-sangat..!

Ok lah korang.. Dah lama sangat aku online.. Balik nanti aku akan tulis satu cerita penting.. About my classmate and about a guy.. Kat sini takleh tulis.. Orang boleh baca.. heheheh.. Ok, take care.. Tata! =D

With love,
Naurah

P/s : Thanks to someone sebab sudi dengar luahan dan masalah aku tadi.. Bestfriend forever, ok?? =D

No comments: