Friday, March 12, 2010

Ouh! =P

Finally I'm homed.. Kerja sekolah melambak, MKI is just around the corner, exam naik cuti, presentation berlambak dan semuanya perlu disiapkan semasa cuti nie! Ouh! Macam tak busy pulak! Add math, paling tak suka, asik tangguh2 kerja, haa! Sekali berpuluh soalan kena buat.. Mak aih?? Tanda soal yang sangat besar dalam kepala aku. Kenapa kita perlu belajar add math??? Aku pening sangat.. Rasa macam give up giler belajar add math.. Asik2 tanya orang sebab tak paham.. Orang pun penat layan soalan aku.. Heheheh.. Sori guys.. Aku memang tak faham.. Otak lambat pickup subjek yang berkaitan dengan nombor nie.. PEACE! =D

Frankly speaking, to all 4 Cekal-ians, please don't misunderstand about my relationship with Mr. F. He's just a best friend of mine.. Please stop all that nonsense gossips..

So guys, hidup di asrama makin memenatkan memandangkan banyak big event terdekat terutamanya MKI.. Dan sekarang sekolah aku tuan rumah untuk Hari Kecemerlangan Sekolah Berasrama Penuh bagi Zon Selatan.. Disebabkan diorang akan duduk asrama kitaorang, kitaorang terpaksa la kosongkan locker.. Jadi nak tak nak terpaksa angkut semua balik rumah.. Macam mana la orang yang naik bas ek? Mesti susah.. Anyway, kelas aku pulak, the most havoc class in SAMURA which is 4 Cekal, akan menjadi bilik debat yang ke-4.. Jadi kitaorang terpaksa korbankan kerja sekolah yang bertimbun sebab masa prep fully digunakan untuk menghias kelas.. So, korang berdebat dalam kelas aku jangan sampai baling-baling kerusi meja tau.. Penat kitaorang hias.. Boleh?? Heheheh.. =D

Just now my dad planned to go to JB tomorrow morning.. Ok.. Yeah! Balik kampung! Heheheh.. Rindu giler dekat sepupu aku yang duduk KL tuh.. Harap-harap diaorang pun balik jugak.. Lama tak jumpa.. Takpela walaupun sekejap.. Jadi aku akan bawa suku sahaja kerja sekolah aku yang berlambak tuh.. Huih! Kalau tak bawak bila lagi nak buat.. "Cikgu, kurangkan la kerja sekolah.. Kalau banyak macam nie, nak mandi pun tak sempat!" (Harap2 cikgu baca =))

About SPM results, SAMURA no 2 dalam Johor dan no 7 dalam Malaysia.. Wow! Top 10.. 129 orang straigt A's, GPS : 1.34.. Huih! Congrats batch 26, our superseniors! =D Batch 27 dah sesak nafas.. Dan batch 28 dah mula terasa bahangnya.. Batch 28 kena buat betul2.. Biar ternganga mulut pengetua sampai tak boleh tutup.. Heheheh.. Jangan marah cikgu! Heheheh.. =D Talking about SPM results, my cousin got 11A+..! Wow! Maklumlah dia tersangat la pandai.. Sekolah kat KISAS, Klang pulak tu.. Haih.. Susah nak lawan nie.. Congrtas kak.. =D

Just now, aku keluar makan malam dengan family aku except akak-akak aku sebab diaorang tak balik cuti.. Then my dad asked, "Nak hadiah ape untuk keputusan PMR??" Aku terus jawab, "I want a digital camera..!" Of course la bukan DSLR camera.. I'm to young for that.. Agak-agak ayah aku betul-betul nak bagi ke?? OMG! Please dad..! =0

Ok lah korang.. Dah lama sangat aku online.. Nanti mak aku marah.. Belum kemas barang lagi untuk balik kampung esok.. Bye guys.. Tata =D

Sincerely,
Naurah

p/s : Specially to Aina Nadhirah, Eniza Fasihah and all debators of SAMURA, wishing you all the best and good luck! =D

p/s : Oit Stargo! Asal gambar kau dalam myspace kau menampakkan kau lebih tinggi daripada biasa?? Setahu aku, pada hakikatnya kau....... Please jangan marah! Aku gurau je.. Hahahahah.. =D

p/s : Aisyah, jangan jeles! Aku balik sehari lebih awl.. Ahaks..! =D

No comments: