Saturday, October 3, 2009

Sayang punya pasal...

Masa raya hari tu, my family and I balik la kampung kat JB.. I meet my closest cousins, Salimah and Fazana.. Miss them so much!! At the same time, aku jumpa seorang cousin lelaki aku.. Memang jarang jumpa sebab tu tak rapat.. Bila aku tengok dia, aku teringat mak aku ada cerita something kat aku tentang dia..

Nama cousin aku ni Naqiudin (kalau tak silap aku la).. Dia tinggal kat KL.. Satu hari ni, parents dia dapat tahu dia dah ada awek.. So, parents dia rampas handphone dia.. Jadi dia tak boleh sms or telefon awek dia.. Yang paling aku pelik, awek dia nie, sayang punya pasal, sanggup belikan cousin aku handphone.. Nak dijadikan cerita, handphone bukan sebarang handphone...! Handphone mahal, up tp RM1000.. Wah....! Untung besar aku cakap kat mak aku... So, memang jadi cerita sensasi satu family.. Hahahah.. Cerita seterusya, aku tak tahu.. Aku malas nak tanya lebih-lebih.. Nanti orang kata jaga tepi seluar orang pulak... Heheheh..

XOXO ARA

No comments: