Sunday, January 30, 2011

Puncak Alam

Assalamualaikum semua...

It was a long day.. Perjalanan dari Segamat ke Puncak Alam.. Huh! Penat tuh.. Bawak dua kereta. Satu mak aku drive, lagi satu ayah aku drive. Ayah aku nak bagi akak aku guna kereta sebab dia dah duduk rumah sewa.. Jauh sikit dengan U dia.. Selalu sampai kelas lambat.. So, ayah aku bagi la dia pinjam. On the way tadi, makan lunch dekat Perhentian Dengkil.. Guess what??! Kami makan Sate Kajang!! Huhuuuu.. Sedap giler..! Sekali cuba, pasti nak tambah lagi..! Haha.. =D



Sekarang ni pun tengah kat rumah sewa akak aku.. Rabu nie baru balik.. Lama giler kat sini. So, kena angkut kerja sekolah yang banyak tuh! Haha.. If you say yes for Straight As in SPM, you have to say yes to homework.. Haha

Ok lah.. Chow dulu.. Nak tido.. Good night..!

Sincerely from,
Naurah Jamil

p/s : Kenapa hanphone aku senyap je??

No comments: