Wednesday, September 8, 2010

Raya!!!

Warning!!! Kepada ssemua pembaca blog ini, anda diingatkan bahawa post kali ini sangat la SKEMA!! Segala kesulitan harap dimaafi.. Terima kasih..


Di kesempatan ini, sebelum aku balik kampung(kat sana tak boleh nak online), aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN.. Kepada semua Cekalunatics Crew, kalau aku ada buat salah, aku nak mitak ampun banyak2 dari hujung rambut yang bercabang hingga ke kuku kaki.. Halalkan segala makan minum, barang yang terpinjam dengan hati.. Ampun ye.. Love you guys..! Sayang Cekal sampai mati..! =D

Kepada warga Budi 4 pulak, kepada senior dan junior, aku nak mintak ampun banyak.. Aku selalu buat salah.. Halalkan segala makan minum, dengan barang yang aku pinjam.. Harap dimaafi ye..

Akhir sekali, kepada semua pembaca blog ini, terima kasih ebanyak kerana sudi baca blog aku yang tak seberapa nie.. Eceh..! =P Kalau ada yang terasa hati, aku mintak maaf banyak2.. kadang2 aku tak sengaja.. Ampun ye.. =)

Ok lah, aku nak bersiap, dah nak balik kampung.. Take care korang.. Daaaa... =D

P/s : Koang, nanti dapat duit raya, bagi aku komisyen 30% tau.. Kalau aku suruh korang bagi aku duit raya dah tentu korang tak nak.. =D Jangan lupa...! =P

No comments: